G Games Studios Poland

Amatorska grupa tworząca z pasji

„Z pamiętniczka (mini)dewelopera” #1

Witam po długiej przerwie! Jest to pierwszy wpis od dłuższego czasu, ponieważ codzienność zbyt nam przeszkadzała w tym, aby skupić się na tworzeniu gry. Chciałbym z przykrością stwierdzić, że porzucamy projekt gry o apokalipsie zombie, lecz nie mamy tylko złych news’ów! Chciałbym zapowiedzieć nową grę, której wersja Beta najprawdopodobniej niedługo ukaże się na naszej stronie. Mój kolega z naszego amatorskiego studia burczy także coś o survivalu na silniku Unreal Engine, także nie wiadomo, czego się można spodziewać! Po tym przydługim wstępie czas przejść do właściwej treści tego posta:

Zapowiedzi:
Monster Hunter:
– Platforma/System – Planowany tylko Microsoft Windows – Co do platform wydawania narazie nie planuje wrzucać tej gry nigdzie indziej poza hostingiem plików.
– Fabuła gry – W tej kwestii raczej nie ma się zbytnio co wypowiadać, ponieważ fabuła tu nie będzie grała zbytnio roli. W tej grze poprostu jesteśmy tytułowym Łowcą Potworów, o imieniu Bezimienny. Naszym zadaniem jest expienie na okolicznych potworach, skompletowanie 4-osobowej drużyny, najmocniejszego ekwipunku, oraz pokonanie Overlorda – głównego Bossa tej gry.
– Mechanika gry – Tak jak wcześniej – głównie nastawiona na pojedynki, expienie, lootowanie, a więc typowy grind. Pojawi się obóz, jako baza wypadowa, w którym będziemy mogli nająć do pracy nowych bohaterów, oraz targowisko o raczej oczywistej funkcji. W wersji Beta przewidziane jest 6 – 12 map z różnymi potworami, około 10 klas postaci, tyleż bohaterów do wynajęcia, kilkadziesiąt rodzajów broni i zbroi, oraz masa przeciwników.
– Przewidywany czas gry – Wersja Beta – Zależy od samozaparcia, ale nie liczyłbym na zbyt wiele. Około 10h.
– Silnik gry – Nie czarujmy się, gra zostanie zrobiona w RPG Maker XP, a więc napewno nie trzeba w to włożyć w to takiego wkładu jak w np. gry na silniku CryEngine itp., lecz każdy kto spotkał się z tym programem choć raz w życiu wie, iż stworzenie „czegoś dobrego” wcale łatwe nie jest.
– Uwagi – W grze pojawi się mnóstwo nawiązań do gier. Wystarczy spojrzeć chociażby na imię bohatera (Bezimienny – seria „Gothic”) możliwość wykupienia legendarnego asasyna z gry „Assasins Creed II” (i nie tylko) – Ezio Auditore, czy choćby główny boss (z gry „Overlord”) a to dopiero wierzchołek góry lodowej 😉
Do zobaczenia w następnym wpisie!

Updated: 23 Kwiecień 2017 — 22:52

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

G Games Studios Poland © 2017 Frontier Theme